امتيازات پاسپورت دومینیکا

طرح تابعیت اقتصادی دومینیکا در سال ۱۹۹۳ راه اندازی شد. این یکی از بزرگترین طرح های تابعیت اقتصادی در جهان است و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در دومینیکا زندگی کنند، کار کنند و حتی یک کسب و کار راه اندازی کنند. این امر تنها یکی از مزایای بیشمار برنامه CBI و اخذ پاسپورت دومینیکا است. علاوه بر این، شهروندان دومینیکا مجاز به سفر بدون ویزا به بیش از ١٤٥ کشور    درسراسر جهان از جمله کل اتحادیه اروپا هستند.


دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند با استفاده از تابعیت خود از سهولت سفرهای بین المللی بهره‌مند شوند. علاوه بر این، دولت دومینیکا تعدادی امتیاز مالی را به همراه امتیازات دیگر فراهم کرده است و هدف آنها جذب سرمایه و رونق اقتصادی است. این امتیازات شامل معافیت‌های مالیاتی سخاوتمندانه، عوارض واردات و ساده سازی روند کاری در اخذ مجوزها است.


از مزایای سفر بدون ویزا لذت ببرید

اخذ پاسپورت و تابعیت دوم مزایای بسیاری را به همراه دارد. پاسپورت دومینکا می تواند به شما آزادی سفر بدون محدودیت را بدهد. امنیت بیشتر برای اهداف شخصی یا شغلی، حریم خصوصی بانکی و فرصت‌های سرمایه گذاری که ممکن است در جاهای دیگر در دسترس نباشد با استفاده از پاسپورت دومینیکا در دسترس هستند! شهروندان مشترک المنافع دومینیکا از پاسپورت معتبر و سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها در سراسر جهان برخوردارند.


چگونه درخواست پاسپورت بدهم؟

حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار سرمایه گذاری ارزانترین برنامه تابعیت سرمایه گذاری در جهان است. اگر علاقه مند به اخذ تابعیت دومنیکا هستید، میتوانید در مورد روند این درخواست مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا را مطالعه کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.


سرمایه گذارانی که می خواهند برای برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند، ابتدا باید معیارهای سرمایه گذاری خود را تعیین کنند. به طور کلی، روند درخواست شهروندی کارائیب توسط برنامه های سرمایه گذاری و از سوی نماینده مجاز انجام می شود. در این روند سرمایه گذار باید نماینده مجاز را پیدا کند تا بتواند روند را شروع کند. کلیه فرم ها و مدارک مورد نیاز باید توسط متقاضی تکمیل شوند. اسناد و فرم ها باید قبل از تحویل، محضری و ترجمه شوند. اسناد آماده شده توسط واحد سرمایه گذاری با کمک نماینده مجاز ارائه می شوند.


پس از انجام موفقیت آمیز سرمایه گذاری، متقاضی گواهی ثبت نام خود را دریافت کرده و پاسپورت دومنیکا خود را دریافت می کند و می تواند برنامه پیوست خانواده را هم دنبال کند. متقاضی اصلی ممکن است دارای همسر، فرزندان وابسته زیر ۳۰ سال و والدین  (پدربزرگ و مادربزرگ وابسته بالای ٦٥ سال) باشد. این برنامه برای حفظ حقوق شهروندی نیاز به اقامت در کشور ندارد.