20 Sep
20Sep

بت شرکت یک خدمت اداری، به جهت رسمیت بخشيدن به کسب و کار در امارات متحده عربی است. دبی یکی از شهرهای امارات متحده ی عربی به عنوان مرکز تجاری و مالی در منطقه و دنیا شناخته شده است و جذابيت های بسیاری برای سرمایه گذاران و کسب و کارهای بين المللی دارد. همچنین مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب وکار ایرانیان می باشد. انتخاب نوع شرکت، با توجه به تخصص و نوع سرمایه گذاری مشتريان و موارد مرتبط آن نیازمند یک مشاوره ی تخصصی بر پایه ی تجربه و دانش است

از مهمترين مجوزهای ثبت شرکت در دبی 

مـجـوز تـجـاری

 مجوز حرفه ای 

 مـجـوز صـنعـتی

ثبت شرکت تجاری

مجوز تجاری یا بازرگانی یکی از گزينه های ثبت شرکت در امارات است، حوزه ی فعالیت این مجوزها خريد و فروش، صادرات و واردات می باشد.

ثبت شرکت حرفه ای یا خدماتی

با ثبت شـركت هـای حـرفه اي، مـجـوز فـعـالـیت در زمـیـنـه هـای تخـصـصـی گوناگون صادر می گردد. معمولا اشخاص با مدارک اکادمیک اقدام به ثبت شرکت تخصصی می کنند. کشورامارات به دلیل نیاز به افراد فوق تخصص وهمچنین دسترسی آسان به بازار کار، میزبان متقاضیان متخصص بسیاری در زمینه ی ثبت شرکت حرفه ای می باشد.

 کشورامارات به دلیل نیاز به افراد فوق تخصص وهمچنین دسترسی   ثبت شرکت جنرال تردینگ   جنرال تردینگ یا تجارت عمومی یکی از انواع ثبت شرکت در دبی می باشد که به سرمایه گذار این امکان را می دهد بدون محدودیت در حوزه های مختلف تجاری فعالیت داشته باشند.

خدمات ویژه امور مالیاتی، حسابداری و حسابرسی 

تیم مجرب حسابداری و حسابرسی  با به کارگیری سامانه ی کلود و نرم افزارهای به روز مالی اماده ی ارائه خدمات نوین حسابداری به تجار و سایر کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دبی و دیگر شهرهای امارات متحده ی عربی می باشد. این مجموعه افتخار دارد تجربیات ارزشمند خود را در زمینه ثبت، محاسبه، تصفیه و برگشت مالیات در اختیار مشتريان محترم قرار دهد.شرکت های که دارای دپارتمان مالی در مجموعه ی خود هستند، می توانند از خدمات مشاوره ی تیم مالی  در خصوص ترتیب ساختاری اسناد مالی و شیوه های تنظیم گزارش های مدیريتی متناسب با فرمت های مورد قبول بانک ها، شرکتهای حسابرسی و دوائر مالیاتی استفاده نمایند.  

افتتاح حساب بانکی شخصی و شرکتی    در دنیای مدرن امروزی که بيشتر معاملات به صورت انلاین انجام می شود داشتن حساب بانکی از ملزمات افتتاح هر کسب و کاری می باشد. این مجموعه با آشنایی وعلم کامل و به روز قوانین بانکداری نوین امارات، به واسطه ی شرکای تجاری خود شما را در افتتاح حساب بانکی یاری می نماید.مدیرت جامع املاک شخصی شما در دبییکی دیگر از راهکارهای مدیريتی  حفظ و نگهداری و اجاره ی املاک بدون نیاز به حضور مالک در دبی می باشد. ما با ایجاد امنیت خاطر برای مشتريانی که در بخش مسکن سرمایه گذاری کرده اند و یا تصمیم به خريد و اجاره ی املاک خود دارند، با قبول مسؤلیت مدیريت املاک ایشان را عهده دار می شویم.  

   گواهی نامه ی رانندگی 

رانندگی یک نیاز روزمره ومهم است که پس از مهاجرت و اخذ اقامت از اولویت های زندگی محسوب می گردد. اخذ گواهی نامه ی رانندگی در دبی به واسطه ی شرکای تجاری ما به صورت VIP امکان پذیر می باشد

 

نظرات
* ایمیل در وب سایت منتشر نخواهد شد.